Unknown 9: Awakening - Aviator Cosmetic Pack
Zawiera dodaną unikatową skórkę Haroony z dwiema dodatkowymi opcjami koloru i tekstury, uzupełniającą skórkę dziennika Haroony oraz dwie dodatkowe animacje alternatywne ataku w biegu.