Universe For Sale
Na kuriozalny kiermasz przybyła zatroskana kobieta, która własnymi dłońmi tworzy całe wszechświaty. Universe for Sale to ręcznie rysowana gra przygodowa osadzona w gęstych chmurach Jowisza, gdzie rozumne orangutany pracują jako dokerzy, a tajemniczy członkowie sekty obdzierają swoje ciała do kości, by osiągnąć oświecenie. Odkryj każdy zakamarek rozsypującej się osady na Jowiszu. Rozklekotane herbaciarnie, dziwne sklepy z osobliwościami i warsztaty przepracowanych mechaników. To wszystko w malowniczych, lecz owianych złą sławą slumsach, które utworzyły się wokół opuszczonej kopalni. Każda nowa twarz – człowiek, małpa, kościotrup czy robot – ma do przekazania wyjątkową historię towarzyszącą codziennej walce o przetrwanie pośród lejących się z nieba kwaśnych deszczy. Zaintrygowany opowieściami o kimś tworzącym wszechświaty, bezimienny mistrz pewnej deszczowej nocy znajduje Lilę, by porozmawiać na temat jej wyjątkowej umiejętności. Choć to coś niesamowitego, dziewczyna tłumaczy ją tak, jakby wyjaśniała parzenie kawy. Okazuje się, że nie tylko mistrz próbuje dowiedzieć się czegoś więcej o Lili. Jej talent może bowiem ujawnić tajemnicę kryjącą się u podstaw świata Universe for Sale. Wybierz filiżankę i znajdź składniki, a Lila stworzy dla ciebie dokładnie taki wszechświat, jaki jej opiszesz. Pozostaje tylko jedno pytanie: kupujesz?