Unicorn Overlord-DEMO
Gra Unicorn Overlord łączy w sobie eksplorację świata i innowacyjny system walk. Przemierzaj tętniącą życiem krainę, zbuduj wielką armię z ponad 60 dostępnych postaci i zyskaj sławę w wyjątkowej strategicznej grze RPG! Wersja demo jest już dostępna: czeka na ciebie do 5 godzin rozgrywki w grze Unicorn Overlord! Postępy zostaną przeniesione do pełnej wersji gry.