UNDYING Skin Pack - Series 1
Z dumą przedstawiamy pakiet skórek kosmetycznych Undying z serii 1! Ta oferta zawiera ponad 14 unikalnych strojów dla Cody'ego i Anglinga do noszenia podczas apokalipsy. Pobierz teraz, aby dodać świeży i zabawny akcent do pełnej wyzwań podróży Anlinga i Cody'ego, której celem jest przetrwanie! Stroje Cody'ego i Angling 1. Kombinezon astronauty: „Mamo, czy w kosmosie są zombie?”. 2. Kombinezon pustkowia: Bez względu na to, które to pustkowie, jesteś gotowy je podbić. 3. Kombinezon pilota: Hej, pamiętaj o zapięciu pasów. 4. Strój zachodniego kibica koszykówki: Fani wspierający drużynę z zachodniej dywizji wybiorą ten strój. 5. Strój wschodniego kibica koszykówki: Ten strój wybiorą fani wspierający drużynę z Dywizji Wschodniej. 6. Strój pirata: Odwaga, determinacja i brak choroby morskiej - oto motto. 7. Kombinezon Pro Hitman: Po tym, jak Anling i Cody obejrzą klasyczny film i wyjdą z kina, przebiorą się w ten strój. 8. Kombinezon zawodnika: W obliczu tej gry na śmierć i życie, decydujesz się kontynuować! 9. Kombinezon nurka głębinowego: „W głębinach morskich nie powinno być zombie, prawda?”. 10. Kombinezon taoistycznego zabójcy zombie: Nieodparta mistyczna moc ze Wschodu...! Stroje tylko dla Anling 1. Future Cyborg Suit: „Moje życie nie dobiegło końca. Wrócę!” 2. Giant Panda Suit: To puszyste, słodkie stworzenie... 3. Kombinezon jurajski: Czy w porównaniu z naszym światem era jurajska nie jest łatwiejsza do przetrwania? 4. Kombinezon zemsty: „Zaatakuj mnie wszystkim, co masz”. Stroje tylko dla Cody'ego 1. Strój szeryfa: Uliczni przestępcy zamilkną przed tobą. 2. Bluza dinozaura: Przebieranie się za dinozaura, by straszyć zombie... czy to nie marzenie każdego dziecka? 3. Dragon Heirloom Suit: Cicho, zaraz zacznę moje „smocze kopniaki”! 4. Shark Onesie: Od czasu popularności filmu „Szczęki”, te rekiny zostały zakazane na ulicach.