Underhero
Underhero to gra platformowa RPG, w której bohater poniósł klęskę, a jego miejsce niechętnie zajmuje sługa złego króla. Pokonuj wrogów, wykazując się wyczuciem czasu, przemierzaj świat, walcz z dziwnymi bossami i uratuj Kasztanowe Królestwo przed swoim własnym szefem, niegodziwym Panem Stitchesem! Charakterystyka: Przygodowy side-scroller RPG z barwną, pikselową grafiką utrzymaną w komiksowej estetyce Skacz, tnij, wykonuj uniki i przekupuj w tej okraszonej dużą dawką satyry przygodzie fantasy Walka turowa… bez tur! Twoją najważniejszą bronią jest precyzyjne wyczucie czasu. Zyskuj kolejne poziomy, rozwiązuj zagadki i poznawaj tajemnice świata pełnego przyjaciół wrogów i różnych dziwnych mieszkańców Doskonała ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Stijna van Wakerena Czeka na ciebie historia pełna humoru i tajemnic!