Under a Rock
Gra survivalowa rozgrywająca się w olbrzymim, losowo i zawsze od nowa generowanym otwartym świecie dla 1-10 graczy. Eksploruj tajemniczą, kolorową wyspę, którą zamieszkują egzotyczne stworzenia, olbrzymie dzikie zwierzęta oraz ciekawscy tubylcy. Rozbij swój obóz, odkrywaj ich tajemnice i przeżywaj niebezpieczne noce w nieprzyjaznym otoczeniu. MIEJSCE AKCJI Jesteś odkrywcą z początków XIX wieku i docierasz do osobliwego świata – znanej jedynie nielicznym ukrytej krainy, w której ewolucja przebiegła nieco inaczej. Czekają na Ciebie mroczne jaskinie, podwodne regiony oraz gigantyczny otwarty świat pełen wyjątkowych wyzwań. PRZYGODA WZYWA Proceduralnie generowany świat sprawia, że każda rozgrywka przebiega inaczej. Wytwarzaj przedmioty, uprawiaj swoją ziemię, łów ryby, eksploruj, walcz... Preferujesz ciche i spokojne życie nad morzem lub wolisz wejść na wojenną ścieżkę z tubylcami? Masz wybór! ROZGOŚĆ SIĘ Podczas rozbijania obozu wybierasz spośród wielu różnych „modułów”, aby zbudować dom, wioskę lub miasto swoich marzeń. To Ty decydujesz o tym, jak duży będzie Twój dom i jak go upiększysz. UROCZA, ZABÓJCZA FAUNA Walcz z całym mnóstwem stworzeń lub oswajaj je, aby móc je hodować i wykorzystywać jako wierzchowce. Oswojone zwierzęta dysponują umiejętnościami, którymi mogą wspierać Cię w eksploracji wyspy. A jeśli nie, to mogą pomóc Ci w ulepszeniu Twoich zdolności kulinarnych. WYRÓŻNIJ SIĘ Edytor postaci daje Ci dostęp do całego mnóstwa opcji służących do tworzenia jedynych w swoim rodzaju postaci.