Unbound: Worlds Apart
Unbound: Worlds Apart to trudna, ręcznie rysowana logiczna gra platformowa o niezwykłej atmosferze osadzona we wszechświecie, w którym wszystkie światy są połączone portalami. Wcielasz się w rolę utalentowanego młodego maga imieniem Soli, który ma moc otwierania portali i panowania nad wyjątkowymi cechami każdego ze światów - takimi, jak odwracanie grawitacji, manipulacja czasem, niezwykła siła i więcej. Z pomocą tych umiejętności, Soli musi przebyć niebezpieczne światy pełne tajemnic i wyzwań. Musisz użyć każdej zdolności, którą ma Soli, by pokonać bezlitosne zło, które rozrywa rzeczywistość na strzępy, równocześnie dowiadując się wstrząsającej prawdy o upadku twojego świata. Twój refleks i umiejętności platformowe zostaną poddane ostatecznemu wyzwaniu w Unbound: Worlds Apart. Jako Soli przemierzysz wielkie światy pełne ukrytych sekretów i możliwych do odblokowania zdolności, które otworzą ci jeszcze większą część mapy. Po drodze spotkasz wiele dziwnych, cudownych i przebiegłych postaci, z których każda ma bogatą historię i dialogi. Wykonywanie ich zadań i słuchanie ich opowieści o nadziei i smutku opowie ci o wielkim wszechświecie Unbound i portalach, które łączą jego światy.