Ultra Street Fighter IV - SUPER STREETFIGHTER IV Upgrade
Super SFIV teraz w wersji Ultra! Do walki wkraczają nowi rywale: Decapre, Elena, Hugo, Poison i Rolento. Jest ich już 44! Są tam aktualizacje równowagi, nowe areny i przesyłanie do YouTube! Uwaga: Zawartość jest zgodna wyłącznie z wersjami Super SFIV oraz SSFIV Arcade Edition i nie jest autonomiczna. Dodaje zawartość dostępną w zestawie w wersji Ultra SFIV (bez dodatkowych strojów). Po zastosowaniu aktualizacji pobranie gry w wersji Super SFIV i Super SFIV Arcade Edition nie będzie już możliwe.