Ultimate Point Bundle 5
Ultimate Pakiet Wartości! Ten ekskluzywny pakiet Ultimate Point zawiera 900 punktów oraz rzadkie prestiżowe przedmioty, które przyspieszą rozwój twojego bohatera szybciej niż kiedykolwiek! Nie przegap tej jednorazowej okazji! Ten ekskluzywny pakiet zawiera: -900 Punktów -Intensive Manual x1 -Wybieralny Bilet na Pudełko Wzrostu x15 **Po zakupie pakietu nie można go zwrócić, ponieważ zawiera jednorazowe/przeznaczone do zużycia przedmioty w grze, które nie mogą zostać odzyskane. **Przedmioty z tego pakietu są wysyłane do twojej skrzynki wiadomości natychmiast po zakupie.