TY the Tasmanian Tiger HD
Cześć! Jesteś gotowy na przygodę w Sercu Australii w tej remasterowanej wersji klasycznej gry TYMEK Tygrys Tasmański? Dołącz do TYMKA w tej PORYWAJĄCEJ przygodzie i uwolnij jego rodzinę z KRAINY SNU. Powstrzymaj nikczemnego geniusza zła KAZUCHA przed usunięciem ssaków ze szczytu łańcucha pokarmowego. Do pomocy w Twojej misji masz NIEZIEMSKI arsenał bumerangów, ostre zęby i kilku przyjaciół! Nie bądź ofermą - udajmy się do Australii na wspaniałą przygodę! AKCJA, WYPRAWA, NIEBEZPIECZEŃSTWO! * Odkryj 17 poziomów Serca Australii w tej klasycznej platformówce 3D * 13 różnych bumerangów, w tym Lodorang, Ogniorang i niezwykle mocny Pogromrang * Ulepszona obsługa kamer i grafika, w tym nowe cienie, odbicia, rozdzielczość HD i obsługa 60 klatek na sekundę * Nowy tryb grania: Hardcore * Nowe skóry dla TYMKA * Wersja reżysera dźwięku * Ponad 35 osiągnięcie, a także tablice liderów w trybie Wyścig i Najlepszy Czas. * Obsługiwane języki: angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, włoski * * * * * Czołem, przyjacielu! Czasami wszystko bywa skomplikowane, więc pozwól, że Ci przypomnę, o co w tym chodzi... Wcielasz się w rolę TYMKA, ostatniego tygrysa tasmańskiego. Wychowała Cię rodzina Wielkouchów. W zasadzie nie pamiętasz swoich prawdziwych rodziców. Zawsze byłeś przekonany, że inne tygrysy tasmańskie wyginęły już dawno temu. Ale potem odnalazł Cię Starszy Bunyip i powiedział Ci, że Twoja rodzina żyje, ale została uwięziona w Krainie Snu. Czekaj, czekaj! Nic się nie martw! Jeżeli masz ochotę na przygodę, nie będą tam tkwić wiecznie. Widzisz, w Sercu Australii znajduje się magiczny portal do Krainy Snu. Wokół niego w skale wykute są żłobienia, w których dawno temu znajdowało się pięć antycznych magicznych Talizmanów. Twoim zadaniem jest odnalezienie tych pięciu Talizmanów, umieszczenie ich w żłobieniach, a wtedy otworzy się portal do Krainy Snu! Zanim odlecisz na swoją przygodę, jest jeden mały problemik. To zły kazuar KAZUCH, który też chce dopaść Talizmany. Tak. TEN Kazuch. To on uwięził Twoją rodzinę w Krainie Snu. Rozkazał też radzie szkolnej usunąć wszystkie zapiekanki z mięsem ze sklepów. A jak sądzisz, że to za mało, żeby uznać go za megalomańskiego szaleńca, to posłuchaj: to ON uwięził też całą masę Twoich przyjaciół - wielkouchów w klatkach rozsianych po całym Sercu Australii! I to podobno za niezwrócenie książek do biblioteki! W każdym razie, jeżeli chcesz otworzyć portal, musisz pokonać Kazucha i jego gwardię w wyścigu o Talizmany! Nie martw się, nie będziesz sam! W Twojej misji pomogą Ci przyjaciele, w tym ja - Twój stary kumpel, Maurycy. A teraz zabierzmy się do roboty, znajdźmy te Talizmany i uratujmy Twoją rodzinę!