Two Strikes - Shinigami
DLC Nadejście Shinigami Obserwując długo zza zasłony cieni, Shinigami wkracza teraz na arenę. Kolekcjoner dusz przynosi ze sobą każdą technikę skradzioną poległym — architekt Two Strikes jest teraz na twoje rozkazy. Zimny, cierpliwy i wszechwiedzący, walczy nie dla chwały czy dumy, ale by zdecydować, jak zakończy się każda historia. Na polu bitwy Shinigami jest zarówno nieuchronnością, jak i egzekucją. Dostosowuje się do stylu przeciwnika, obracając jego własną siłę przeciwko niemu z niszczycielską precyzją. Każde uderzenie jest wymierzone. Każdy ruch jest nieunikniony. Stanąć z nim twarzą w twarz to skonfrontować się ze swoją ostatnią chwilą. Ten pakiet DLC zawiera grywalną postać Shinigami, wyposażoną w całkowicie unikalny zestaw ruchów z walką opartą na zmianie postawy, rytualnymi egzekucjami i ciosami kończącymi kradnącymi duszę. W zestawie znajduje się również nowa plansza, Brama Zmierzchu (The Twilight Gate), gdzie duchy wędrują między życiem a śmiercią — z towarzyszącą oryginalną ścieżką muzyczną skomponowaną wyłącznie dla tego wydania. Shinigami jest w pełni grywalny we wszystkich trybach gry online i offline.