Two Strikes - Baki Hanma
Baki Hanma, najsilniejszy nastolatek na świecie, dołącza do brutalnego świata Two Strikes. Urodzony do walki i wyszkolony, by przekraczać wszelkie granice, Baki wnosi na pole bitwy niezrównane umiejętności w sztukach walki i niezłomnego ducha. Dzięki miażdżącym ciosom, błyskawicznym refleksom i woli zahartowanej w niezliczonych starciach, Baki całkowicie odmienia zasady walki. Ten pakiet DLC zawiera grywalną postać Baki Hanma, z popularnego anime Baki Hanma, z zupełnie nowym zestawem ruchów i animacji. W zestawie znajduje się również nowa arena — The Underground Arena — oraz ekskluzywny, oryginalny utwór muzyczny. Baki jest w pełni grywalny we wszystkich trybach gry online i offline.