Two Point Hospital: Retro Items Pack
Cofnij się w czasie dzięki uroczej kolekcji 26 całkiem nowych przedmiotów utrzymanych w klimacie retro, które możesz umieścić w swoim szpitalu. Przewiń taśmę rzeczywistości i to dosłownie dzięki magnetofonowi szpulowemu albo pozwól swoim pacjentom jeszcze raz przeżyć znany im z młodości dreszczyk emocji na flipperze. Siadając na fotelu paw, ekscentrycy natychmiast poczują się jak w domu. Zależy ci na pokazaniu, że twoi pacjenci powinni zazdrościć ci zdrowia i kondycji? Puść jakiś szlagier (w wersji niezniszczonej nadmiarem beatów), korzystając z dobrodziejstw szafy grającej. Albo zafunduj sobie klimacik z dawnego salonu fryzjerskiego z podświetlonym hipnotycznym słupkiem. Marzy ci się rozpętanie wizerunkowej rewolucji? Zapozuj niczym gwiazda pierwszej wody przy toaletce. A gdy trafi ci się dodatkowa gotówka, nie zapomnij o psie skarbonce.