Two Point Bonus Pack
Jeśli zamówisz w przedsprzedaży nasz nadchodzący tytuł Two Point Campus, w ramach podziękowania otrzymasz te wykwintne przedmioty, którymi przyozdobisz swoje uniwersyteckie tereny. Odśwież swój ogród dzięki topiarowi w kształcie litery U, zaspokój pragnienie nauki za pomocą fontanny wiedzy (tylko prosimy, nie pij z niej wody) i wygrzewaj się w ciepłym, akademickim blasku swojej własnej perły mądrości! Czekaj, to nie wszystko! Jeśli posiadasz też Two Point Hospital, w ramach prezentu otrzymasz również zestaw przedmiotów związanych z kampusem, które pozwolą ci odświeżyć również swój szpital! Upiększ swoją placówkę dzięki zdobionej zbroi rycerza i bulgoczącemu czarodziejskiemu kociołkowi, przygotuj ucztę w stroju kucharza i zgarnij zapierającą dech w piersiach bluzę uniwersytecką! Czego więcej potrzeba do zdrowia? (Prosimy, nie odpowiadaj).