Two & One Hundred Ways Bundle
„Two & One Hundred Ways Bundle” oferuje ponad 300 poziomów układanki. 200 trudnych poziomów i wiele innych opcji oferuje „Two Hundred Ways” na grę. Celem gry jest umieszczenie piłki w odpowiednim miejscu, ale z każdym kolejnym poziomem i większą liczbą pułapek staje się to coraz trudniejsze. Istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci ukończyć poziomy – ale masz ograniczonybudżet. 115 trudnych poziomów do rozwiązania „One Hundred Ways” na PC. Wersja na Xbox One zawiera 18 nowych, ekskluzywnych poziomów i została zoptymalizowana do sterowania za pomocą gamepada Xbox One. W sumie do rozwiązania są 133 poziomy! Pomyśl nieszablonowo, aby skorzystać z zalet obu gier!