Twins of the Sun: Complete Edition
Wyrusz na ekscytującą przygodę przez nieokiełznane krainy, gęste dżungle, przeklęte kopalnie i dawno zapomniane świątynie! Podążaj za bliźniaczymi bohaterami w ich misji ocalenia porwanej młodszej siostry. Ten dodatek odblokowuje najmłodszą siostrę jako grywalną postać. Pod jej drobną posturą kryje się nieustępliwy duch walki. Szybka, odważna i wyposażona w wyjątkową broń, jest gotowa wykuć własne przeznaczenie i pozostawić trwały ślad w historii. Rozszerz rozgrywkę dzięki dodatkowemu Trybowi Wyzwania i wkrocz na Arenę - bezlitosne pole bitwy, gdzie niekończące się fale wrogów wystawią twoje umiejętności na najwyższą próbę. Stań do walki z potężnymi przeciwnikami, doskonal swoje zdolności bojowe i walcz o chwałę, dążąc do miana legendy areny. Podejmij wyzwanie w pojedynkę lub połącz siły w lokalnym trybie współpracy dla 2 graczy i razem pokonaj każdą próbę.