Twice Reborn: A Vampire Visual Novel
Przyjmij nową rolę wampira lub poszukaj sposobu na odzyskanie człowieczeństwa! Gdyby tak spotkać wampira... w takiej sytuacji starasz się ochronić swoje człowieczeństwo czy przyjmujesz krew? W Twice Reborn asystent nauczyciela Mark Delaware zostaje nowo przemienionym wampirem w społeczności zmuszonej do życia w ukryciu. Jego mentor, Michelson, powierzył Markowi rolę Egzekutora, budzącego postrach arbitra, który pilnuje przestrzegania Kodeksu przez skłócone domy wampirów. Kiedy pożar po podpaleniu zabija kluczowe wampiry w społeczności, od Marka zależy, czy pogodzi się ze swoim wampiryzmem, czy też znajdzie sposób na odzyskanie człowieczeństwa. Interakcja z ludźmi i wampirami to delikatna równowaga. Nie wszyscy doceniają decyzję Marka i nie wszystkie relacje mogą trwać wiecznie. Niektórzy chcą jego śmierci, podczas gdy inni pragną go dla siebie. Reakcje Marka w niebezpiecznej społeczności zmieniają podejście innych postaci, jak również wynik historii.