Trzeci pakiet obserwacyjny
Ten darmowy pakiet ułatwi ci rozgrywkę we współpracy, jeśli twój partner pobrał Problemy z klonami. Ten darmowy pakiet nie pozwala grać w Problemy z klonami, ale zapewnia pełną kompatybilność w rozgrywce we współpracy. Pakiet nie jest wymagany, jeśli pobrano już Problemy z klonami.