Tryb wytrzymałości
Zdana na własne siły w dzikich leśnych ostępach, Lara musi stać się myśliwym, poszukiwaczem i konstruktorem, by przetrwać, zmagając się w dzień z żywiołami, a w nocy walcząc z groźnymi przeciwnikami, zarówno ze świata ludzi, jak i zwierząt. To ostateczna próba: kobieta kontra dzika przyroda, w której Lara musi wspiąć się na wyżyny swoich możliwości i przetrwać jak najdłużej wśród niekończących się, bezwzględnych krajobrazów. Ogień zużywa zapasy drewna, zimno zabija nieprzygotowanych wędrowców, pożywienie przywraca zdrowie, a wszystko trzeba samodzielnie schwytać, znaleźć lub wytworzyć. Zaczynasz, nie mając nic i wszystko musisz znaleźć. Rzuć znajomym wyzwanie i spróbuj przetrwać najdłużej, wspinając się na szczyty rankingów, by zdobyć tytuł Mistrza surwiwalu. Pakiet zawiera nowy strój oraz broń.