Truxton Ship + Music Pack
Przeżyj na nowo wspaniałą przeszłość! Dzięki tej dodatkowej zawartości grafika twojego statku będzie odpowiadać Truxtonowi z Super Fightera 1988 od Toaplan. Będziesz też cieszyć się dopasowaną retro ścieżką dźwiękową z tej gry, tworząc nastrój nostalgicznej akcji typu shoot'em up. Jeśli jesteś starym graczem, to pozycja obowiązkowa! Utwory w zestawie: STAGE 1 "BRAVE MAN - FAR AWAY" STAGE 2 "SALLY" STAGE 3 "HOPE" STAGE 4 "FRIEND" STAGE 5 "UNKNKOWN" BOSS "CRISIS" GAME OVER "RECOLLECTION" NAME ENTRY "DOWN FALL" CONTINUE "AGAIN"