Truck Driver - Heading North DLC
Wzbogać swoje wrażenia z gry Truck Driver dzięki 'Heading North' DLC! Kiedy twój wujek zaproponował ci poszerzenie działalności o zimne, lecz malownicze północne tereny Mangefjell, postanowiłeś sprostać wyzwaniu. Przemierzaj piękne skandynawskie krainy i rozwijaj swoją karierę, wypełniając liczne zlecenia od nieznanych dotąd zleceniodawców.