Trove - Pakiet ulepszeń poziomu 25
Wzmocnij jedną ze swoich klas do poziomu 25 za pomocą tego pakietu! Zdobądź 1 wzmocnioną skrzynkę klejnotów każdego typu (Ogień, Woda, Powietrze i Kosmos) wraz z doładowaniem na poziomie 25. Po spożyciu wzmocnienie poziomu 25 natychmiast przeniesie obecną klasę na poziom 25. Zwiększenie poziomu 25 jest możliwe tylko w odblokowanych klasach.