Tropico 5 - Waterborne
Czas na morskie podboje - przyszłość Tropico leży na jej wybrzeżach! Wykorzystaj potencjał, jaki drzemie w morzu, wznosząc konstrukcje morskie wokół Twojej wyspy. Buduj przybrzeżne obiekty będące alternatywnym źródłem obrony, żywności, energii, rozrywki, a nawet mieszkań – każda konstrukcja ma swoje wady i zalety. Twórz i zarządzaj hodowlami ostryg, buduj elektrownie oceaniczne i wznoś piękne mieszkania na wodzie.