Trigger Witch Demo
Magia i broń palna to zabójcza kombinacja! Gra Trigger Witch, przywołująca klasyczny styl wizualny i intuicyjną rozgrywkę 16-bitowych gier akcji, cechuje się domieszką niebywałej brutalności do słodkiego, kolorowego stylu graficznego pixel art. Wciągająca i oryginalna fabuła, ciekawe środowiska do eksploracji oraz dynamiczna ścieżka dźwiękowa, mechanika z shooterów twin-stick i wielu różnych wrogów, których można rozwalić na kawałki – jest to opowieść, która Cię pochłonie... od samego początku do krwawego końca. Od twórców Reverie – gra Trigger Witch jest stylizowaną grą akcji 2D twin-stick w dziwnym, otwartym świecie, w którym magia jest już przestarzała, a współczesny trend stanowi broń palna. Gracz wciela się w rolę Colette, zdolnej absolwentki akademii czarownictwa i kunsztu strzeleckiego – Stock. Gdy tajemniczy mężczyzna nawiedza jej krainę, zdarzenia nabierają tempa i życie Colette zostaje wywrócone do góry nogami... stawiając ją w roli bohaterki, która ma wystarczającą siłę ognia, aby przywrócić pokój.