Trifox
Trifox to kolorowa, kreskówkowa przygoda pełna akcji z fenomenalnym lisem o wielu talentach! Wybieraj spośród trzech klas – wojownika, maga i inżyniera – lub połącz różne zdolności, aby stworzyć swojego unikatowego bohatera! Kiedy jego dom zostaje zaatakowany, a jego pilot do telewizora skradziony, Trifox wyrusza w pogoń za tajemniczymi rabusiami w przygodzie pełnej akcji. Używaj magii, siły i wspaniałych gadżetów, aby przechytrzyć swoich przeciwników w niebezpiecznych światach, walcząc aż do samego wielkiego finału w Siedzibie Złoczyńców!