Tricky Thief
Zbieraj fanty i pozostawaj w ukryciu, prześlizgując się od ściany do ściany! Przygotuj się na skryte podejście do zagadek logicznych opartych na przesuwaniu kafelków, nawigując po wymagających komnatach Tricky Thief! Wciel się w śliskiego włamywacza, przytulając się do ścian każdego pokoju i zbierając monety, przechytrzając patrolujących strażników na dziesiątkach jednoekranowych scen z widokiem z góry, prezentowanych w urzekająco minimalistycznym stylu 3D. Czy uda ci się odkryć najwydajniejszy sposób na rozwiązanie każdej sytuacji? Czy zostaniesz mistrzem złodziejskiego fachu?