Trials Evolution: Origin of Pain
Trials Evolution: Origin of Pain to pierwszy dodatek do gry Trials Evolution. Wprost kipiący treścią, pozwala rozszerzyć Trials o nowe sposoby gry i niespotykane dotąd triki, zestawy i zadania! Otrzymasz 36 nowych poziomów, w tym 10 całkiem nowych torów supercrossowych, nowego BMXa, całe tony nowych obiektów i możliwości dla edytora, od teleportów, broni i wektorów, aż po kotwiczkę, jakiej nie ma nikt! Przedmioty z dodatku dostępne zależnie od stopnia zaawansowania w grze.