Trenches
Zagraj w pierwszoosobowy horror survivalowy w klimacie I Wojny Światowej, w którym musisz przeżyć i uciec z przerażającego otoczenia w roku 1917. Zobacz, czym jest wojna oczami żołnierza za linią frontu. Poznaj niezapomnianą historię, doświadczając trudów bitwy, gdy możesz liczyć tylko na siebie i gwizdek. Znajdź wskazówki, które pozwolą ci poznać tajemnice okopów wroga i nie pozwól się schwytać, wracając do bezpiecznego obszaru i rodziny. Ta gra polega na wykorzystaniu dźwięków i słuchu – na wyposażeniu będziesz mieć gwizdek. Po jego użyciu rozlegnie się dźwięk, za którym musisz podążać. Jednak musisz uważać, bowiem przeciwnicy mogą cię usłyszeć, co pozwoli im łatwo ustalić twoją pozycję. Przeciwnicy usłyszą również, gdy będziesz biec, coś zniszczysz, a nawet gdy będziesz iść po drewnianym podłożu, które będzie skrzypieć. HARDCORE’OWA gra koncentrująca się na poszukiwaniu przedmiotów rozgrywana w rzucie pierwszoosobowym w klimacie psychologicznego horroru, w której będziesz szukać wskazówek o tym, jak uciec z okopów. Doświadczysz w nich niezapomnianych chwil, gdy będziesz przemierzać losowo generowane lokacje w poszukiwaniu wskazówek. Cechy: * Hardcore’owy gameplay: niezwykle trudny survivalowy horror, w którym można zapisać grę tylko 1 raz. * Losowo generowane lokacje ze wskazówkami. * Przeciwnicy naśladujący głosy ukochanych. * System ukrywania się: skryj się przed przeciwnikami w wąskich okopach i pod łóżkami. * Szaleństwo. Środowisko może się zmienić wraz z Twoim stanem psychicznym. * Rzucaj butelkami i innymi przedmiotami, by odciągnąć uwagę przeciwników i unikać ich. * Gwizdek pomoże ci ocenić, gdzie musisz podążać – jednak uważaj, przeciwnicy również usłyszą jego dźwięk. * System zapasów i zdjęcie rodziny, które zmotywuje Cię do powrotu do domu. * Interakcja z przedmiotami i obiektami, która może pomóc odnaleźć wskazówki. * System wytrzymałości – gdy się zmęczysz, nie uda Ci się uciec od przeciwników.