Trash Sailors
Trash Sailors to ręcznie malowana żeglarska gra akcji rozgrywana w trybie kooperacji aż do czterech osób. Zbuduj własną tandetną tratwę, zmierz się z potworami i zdemoluj swoją przyjaźń! Świat zalało gigantyczne śmieciowe tsunami! Masz jednak szczęście, gdyż na powierzchni wody unosi się pełno śmieci, które są twoim głównym zasobem oraz najcenniejszą rzeczą na tym świecie. Przetwarzaj je na paliwo, części zamienne do tratwy, a nawet broń. Przygotuj się do walki z bagiennymi krokodylami, trującymi rekinami, arktycznymi piratami i nie tylko!