Transient
Autorzy CONARIUM oraz serii DARKNESS WITHIN stworzyli TRANSIENT – lovecraftowski thriller w świecie cyberpunka. W odległej, postapokaliptycznej przyszłości ostatni żyjący ludzie zamieszkują ogrodzoną cytadelę pomagającą im przeżyć w panującym poza jej granicami surowym klimacie. Zanurz się w tym dystopijnym świecie i odkryj, co się dzieje z tobą oraz twoimi przyjaciółmi. Rozwiązuj zagadki, hakuj systemy i przemierzaj inne wymiary. Poznaj prawdę, przez którą możesz postradać zmysły i zacząć kwestionować własne istnienie. Ciesz się grą w TRANSIENT jak nigdy przedtem dzięki Extended Edition. Wyjdź poza swoje dotychczasowe doświadczenia dzięki dodatkowej rozgrywce, zupełnie nowemu zakończeniu i rozmaitym usprawnieniom. Ta ostateczna wersja gry posiadająca zachwycającą rozdzielczość 4K obejmuje obsługę HDR, dodatkowe osiągnięcia, wiele zapisów rozgrywki oraz ulepszone wsparcie dla kontrolerów, a także siłowego sprzężenia zwrotnego. „Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” – Heraklit H.P. LOVECRAFT SPOTYKA CYBERPUNKA Zobacz niespotykane połączenie kosmicznego egzystencjalizmu H.P. Lovecrafta oraz ponurego, dystopijnego świata cyberpunku. Transient modyfikuje i rozwija największe dzieła obu gatunków, by zapewnić ci zabawę, która jest jednocześnie znana i nowa. ODKRYJ POPĘKANE RZECZYWISTOŚCI Od zapomnianych pustkowi Kor Shehr po nędzne ulice Providence – gra Transient jest pełna niezapomnianych miejsc. Zgłębiaj rzeczywistość, własne sny i świat wirtualny, by poznać rozmaitych przyjaciół, wrogów i istoty neutralne. UCIEKNIJ Z WŁASNEJ RZECZYWISTOŚCI Połączenie wielu pięknych miejsc z niepokojącą ścieżką dźwiękową tworzy naprawdę wciągającą rozgrywkę. UDOSKONALONY CZŁOWIEK Z MISJĄ Wcielasz się w Randolpha Cartera, człowieka odpowiedniego (czytaj: udoskonalonego) do tego zadania. Używaj wszczepu PHI (zaawansowanego wzmocnienia percepcji), by badać otoczenie, szukać wskazówek i hakować przeszkody uniemożliwiające ci odkrycie prawdy.