Transformers Add-On
Autoboty, ruszajcie. Decepticony, powstajcie. Przemieńcie się w jedną z 12 postaci, w tym Optimusa Prime'a i Megatrona, z unikalnymi zdolnościami, bronią i pojazdami. Zmierzcie się z graczami w trzech różnych trybach walki, takich jak Deathmatch czy Last Man Standing.