Malownicze pagórki, złote łąki i nadmorskie krajobrazy czekają Cię w dodatku Train Sim World: West Somerset Railway, który przywołuje do życia najstarszą brytyjską trasę kolejową wykorzystującą standardowy rozstaw szyn. Obsługuj pociągi w środowisku Diesel Gala i zachwyć turystów potęgą lokomotyw pędzących przez zapierające dech w piersiach wiejskie tereny regionu Somerset. Trasy są wiernie odwzorowane – każdy dworzec, semafor i słup milowy wygląda dokładnie tak, jak w rzeczywistości. Twoim zadaniem jest zabawiać gości rosnącej w popularność Diesel Gala na najdłuższej historycznej trasie kolejowej Wielkiej Brytanii. Zabierz pasażerów w podróż po przeszłości, pokazując pełną charakteru lokomotywę Class 47, i przestrzegaj harmonogramu z pomocą wyjątkowej lokomotywy Class 09. Niezależnie, czy jesteś konduktorem, pasażerem, czy po prostu oglądasz pokaz, doświadczysz historycznych tras kolejowych w najlepszym wydaniu.