Uwaga: aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Main-Spessart Bahn, które jest nabywane osobno. W latach 50. XX wieku Deutsche Reichsbahn chciało zastąpić lokomotywy parowe nowoczesną flotą standardowych lokomotyw spalinowych, które mogłyby pełnić każdą rolę. Zaczęło się wtedy pojawiać wiele projektów. Aby zaspokoić potrzebę na lokomotywy o mocy 1000 KM, w 1966 r. stworzono V100. V100 była dwustronną lokomotywą z kabiną maszynisty na środku, co pozwalało na sprawną jazdę w obu kierunkach. Zbudowano łącznie 860 egzemplarzy. Wykorzystano je to przewozu towarów w Niemczech Wschodnich. Niektóre V100s zostały przeklasyfikowane jako DR-Baureihe 114 po projekcie modernizacji silników, a po zjednoczeniu Niemiec ponownie przeklasyfikowano je jako DB BR 204. Możesz teraz osobiście doświadczyć lokomotywę DB BR 204, gdyż została wiernie odtworzona w grze Train Sim World!