Train Sim World: BR Heavy Freight Pack Loco Add-On
Uwaga: Train Sim World: Northern Trans-Pennine jest wymagany jako osobny zakup, aby można było korzystać z zawartości tego dodatku. BR Heavy Freight Pack zawiera dwie ikony brytyjskiej inżynierii – BR Class 40, jedną z pierwszych lokomotyw spalinowo-elektrycznych produkowanych masowo dla British Railways, oraz BR Class 08, stanowiącą jeden z częstszych widoków w brytyjskiej sieci kolejowej. Ten pakiet obejmujący dwie lokomotywy ukazuje kultowy i historyczny transport towarowy na trasie Northern Trans-Pennine. Doświadcz minionej epoki przewozów towarowych, transportując tysiące ton paliwa i towarów na wymagającym szlaku Trans-Pennine.