Train Sim World: BR Class 52
Uwaga: aby móc wykorzystać zawartość tego dodatku, trzeba kupić sprzedawany osobno pakiet Train Sim World: West Somerset Railway. Lokomotywa BR Class 52 została zbudowana z myślą o najważniejszych ekspresach. Spędziła całe życie, pędząc przez zachodni region British Railways z prędkością 145 km/h. Według nieoficjalnych doniesień osiągała nawet prędkość 177 km/h. Bez względu na ich prawdziwość lokomotywa ta stanowiła standard dla ekspresów GWR działających w latach 60. i 70., dowodząc, że spalinowozy z przekładnią hydrauliczną mogą być bardzo praktyczne. Niestety lokomotywy te nie pożyły zbyt długo. Do dziś dotrwało zaledwie 7 z 74. Ich domem jest linia West Somerset Railway.