Zamów przedsprzedaży
Wjedź na właściwe tory w Train Sim World 7! Wyrusz w nową podróż i odkrywaj 3 kultowe trasy za sterami różnorodnych lokomotyw – od łatwych do trudnych do opanowania: Wyrusz na przejażdżkę po urokliwych wzgórzach Yorkshire z AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK – czekają Northern BR Class 331 i wiele więcej. Wywołaj poruszenie z nowym wariantem EZT i pokonuj tory za sterami NORTHERN BR CLASS 333. Eksploruj trasy w okolicy niewysokich szczytów Bawarii, obsługując połączenia regionalne i długodystansowe z BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG za sterami DB BR 440 i innych. Rozwiń prędkość na niemieckich kolejach dużych prędkości z supernowoczesnym i uwielbianym przez fanów DB BR 412 ICE 4! Wszyscy na pokład: czas na najbardziej słoneczny stan! Surfuj po torach Miami, Fort Lauderdale i innych po raz pierwszy dzięki FLORIDA TRI-RAIL i usiądź za sterami BL36PH, CSX i innych pojazdów. Przejazdy GP czekają: wykorzystuj dodatkowe wyposażenie i pokonuj tory Miami za sterami TRI-RAIL GP49H-3.