Ten dodatek jest dostępny wyłącznie dla konsoli Xbox Series X/S oraz na PC. Liberec - Stará Paka wybudowano w okolicy roku 1850 jako część trasy z Niemiec do Pardubic. Głównie przewożono tędy towary, przeważnie powiązane z przemysłem węglowym. Liberec - Stará Paka po raz pierwszy w Train Sim World 6 przeniesie cię na czeskie wsie. Poza opanowaniem torów i terenu czeka dodatkowe wyzwanie: nowe systemy sygnalizacji i sterowania. Mknij przez dolinę Izery, obsługując różnorodne połączenia za sterami jednego z dwóch nowych pociągów: Przewoź pasażerów w Class 843 – nowoczesna kabina uwzględnia złożone procedury startu i wyposażona jest w interaktywne radio. Dla kontrastu czeka też dużo pracy za sterami Class 750 – przygotuj się na napięty grafik i transport ładunków w tę i z powrotem po torze. Przejmij kontrolę nad bardziej znajomą przepustnicą DB BR 642 z trasy Maintalbahn (dostępne osobno), obsługując dodatkowe połączenia pasażerskie.