Ten dodatek jest dostępny wyłącznie dla konsoli Xbox Series X/S oraz na PC. Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Frankenbahn: Stuttgart - Heilbronn, dostępne jako osobny produkt. Zaraz po BR 145 i 146, BR 147 reprezentuje najnowszą generację tej rodziny lokomotyw. Odświeżony projekt BR 147 uwzględnia wiele innowacji, w tym zmodernizowane sterowanie i funkcje. To lokomotywy stworzone do obsługi połączeń DB Regio w dużych miastach. Usiądź za sterami kultowej DB BR 147 i odkrywaj Stuttgart w okolicach lat 2000-2010 w Train Sim World 6. Ponieważ to jedna z najnowszych lokomotyw pasażerskich DB, przygotuj się na zupełnie nowe doświadczenie jazdy niż za sterami klasycznej BR 111 – rozgość się w nowoczesnej kabinie i mknij przez południową część miasta. Przetestuj BR 147, obsługując różnorodne połączenia regionalne z nowego rozkładu jazdy, a także stawiając czoła wyjątkowym wyzwaniom w scenariuszach – przygotuj się na trudne warunki pogodowe i niecodzienne przejazdy!