Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć ECML: Peterborough - Doncaster oraz WCML: London - Milton Keynes, które są dostępne jako osobne produkty. Wejdź na pokład lokomotywy Class 66 i podejmij się wyzwań towarowych w Wielkiej Brytanii. Cargo Line Vol. 3 prezentuje nowoczesny wagon FCA. Tego rodzaju wagony przeznaczone są do transportu ładunków kontenerowych i można je znaleźć na terenie całego kraju – przewożą ładunki do portów oraz klientów. Wagony FCA w Train Sim World 5 przewożą różnorodne ładunki w kontenerach o różnych rozmiarach i kolorach. Podejmij wyzwanie i przewoź kontenery na trasach East Coast oraz West Coast Main Line. Przedrzyj się przez London Euston w godzinach szczytu i mknij przez Anglię środkową w towarzystwie pociągów Azuma. Każda trasa ma indywidualny rozkład jazdy, a tabory kolejowe zostają zastąpione przez odpowiedniki Cargo Line, by zapewnić urozmaicenie. Dzięki trybowi Free Roam (pełnej swobody) oraz funkcji Formation Designer (projektanta formacji) możesz wrzucić na luz i wyruszyć w dowolną trasę. Przetestuj swoją flotę lokomotyw podczas niekończącego się transportu towarów!