Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć WCML: Preston - Carlisle, dostępne jako osobny produkt. Class 86 wprowadzono w połowie lat 60. do obsługi nowo zelektryfikowanej West Coast Main Line. W przeciwieństwie do nowszych Class 87, 86 miała mniej koni mechanicznych i osiągała maksymalną prędkość 100 mph. Ponadto w odróżnieniu od 87, 86 miała platerowaną płytkę headcode i charakterystyczną, potrójną szybę przednią. Class 86/2 zaprasza na mnóstwo urozmaiceń w Train Sim World dzięki dodatkowi WCML: Preston - Carlisle. Lokomotywa Class 86 i nowe wagony Mk2F polecają się na połączeniach krajowych, a wagon restauracyjny Mk1 RMB zaspokoi gastronomiczne potrzeby na trasach British Rail – komuś kanapkę? Usiądź za sterami lokomotywy 86 i wypróbuj 5 nowych scenariuszy albo eksploruj dowolną trasę w trybie Pełnej Swobody! Włącz nowe wagony Mk2F i wagon restauracyjny Mk1 RMB Buffet Car do swojej kolekcji w Projektancie Formacji i przygotuj się na spersonalizowane przejazdy.