Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z rozgrywki, należy nabyć Train Sim World 4 Compatible: Hamburg - Lübeck, dostępne jako osobny produkt. Lokomotywa DB BR 218 była szczytem osiągnięć technologii spalinowo-hydraulicznych lat 60. i zyskała popularność w Niemczech dzięki swojej wszechstronności – obsługiwała zarówno połączenia pasażerskie, jak i towarowe. Wyprodukowano blisko 400 egzemplarzy. Mimo swojego wieku, spektrum możliwości lokomotywy BR 218 sprawia, że nadal jest ona w użyciu. Wiele z tych lokomotyw jest wykorzystywanych przy operacjach bez sieci trakcyjnej albo jako zastępstwo. Lokomotywy 218 cieszą się też popularnością wśród przedsiębiorstw prywatnych, które chętnie z nich korzystają i je wynajmują. DB BR 218 wkracza do akcji w Train Sim World 4 na trasie Hamburg - Lübeck. Zasiądź za sterami w konfiguracji „pchnij/ciągnij”, z klasycznymi wagonami typu n-Wagen, lub sprzęgnij dodatkowe wagony Dosto, by przewozić pasażerów oraz ładunki. Bonusowy rozkład jazdy Maintalbahn uwzględnia również BR 218 i wagony Dosto z Hamburga.