Doświadcz unikatowej mieszanki jazdy po liniach głównych i szybkich dojazdów do pracy w Londynie i „Ogrodzie Anglii” dzięki Train Sim World 3: Southeastern Highspeed – teraz z Ashford International i Dartford! Zasiądź za sterami łączącego precyzję i wszechstronność Class 395, najszybszego brytyjskiego pociągu rozwijającego prędkość 140 mph, przewożąc miejscowych pasażerów na ekspresowych połączeniach HS1 i klasycznych liniach głównych. Obsługuj połączenia na linii głównej Chatham niezawodną lokomotywą Class 375/9, jeżdżąc w różnych formacjach między stacjami Rochester i Faversham. Poczuj klimaty lat 90., słysząc niepowtarzalny ryk silnika lokomotywy Class 465/9, i siądź za sterami licznych pociągów z floty „Kent Link Networker” jeżdżących między Medway, Gravesend i Dartford. Odpocznij od połączeń pasażerskich, przewożąc ciężkie ładunki lokomotywą spalinową Class 66. Jedź składami serwisowymi i pociągami przewożącymi kruszywo do i z rozjazdu Hoo.