Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć Train Sim World 3: Cajon Pass, które jest sprzedawane osobno. W latach 1949–1953 zbudowano ponad 2300 jednostek F7A i 1400 jednostek F7B bez kabiny. Spośród wielu pierwotnych nabywców chyba najbardziej znana jest firma Santa Fe. Jej flota zasłynęła z połączeń zarówno pasażerskich, jak i towarowych. Wyróżnia się odważnymi czerwonymi, żółtymi oraz srebrnymi akcentami ubarwienia „pióropusza”. Mimo że jednostki te zostały już zastąpione przez nowsze modele, wciąż wyglądają nowocześnie, a jednocześnie stanowią nostalgiczny widok dla każdego fana kolei. W Train Sim World 3 Santa Fe F7 wprowadza do Cajon sporą dawkę tradycji. Czekają cię prace manewrowe i zdobywanie szczytów. Przewoź towary mieszane w lokomotywie ozdobionej pióropuszem, a zapewnisz nostalgiczne uczucie kalifornijskim fanom kolei!