Przemierzaj Niemcy koleją – bez żadnych przewodów! Usiądź w kabinie słynnej BR 628.2 i pędź przez urokliwe pola i rzeki Hesji w autentycznej, stworzonej przez TrainSim-Germany reprezentacji linii Niddertalbahn: Bad Vilbel – Stockheim dla Train Sim World 3! Przemierzaj malowniczą, jednotorową trasę (Nebenbahn) w wielkim stylu słynną BR 628.2. Krąż spokojnie między stacjami w wersji sprzed ich renowacji i zmiany nazwy, która miała miejsce na początku XXI wieku. Możesz też usiąść w klasycznej spalinowej lokomotywie manewrowej BR 365. Używana w dolinie Nidder jako lokomotywa główna BR 365 ciągnęła wagony z burakami cukrowymi z tego regionu aż do cukrowni we Friedbergu. Jedź pociągami pasażerskimi i towarowymi, wykonuj zadania na trasie bądź po prostu obserwuj pociągi z ulubionego punktu widokowego. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki kreatorowi scenariuszy oraz kreatorowi barw i udostępniaj twórczość poprzez Creators Club.