Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel – Würzburg, które jest sprzedawane osobno. EuroSprinter – zaprojektowany, aby przekształcić połączenia kolejowe w Europie na przełomie wieków – był elastyczną platformą, na podstawie której operatorzy mogli zamawiać lokomotywy o wybranych specyfikacjach. Jeden z takich wariantów, BR 182, okazał się popularny w Niemczech do transportu towarowego. Większość lokomotyw jest kupowana, ale Dispolok wynajmuje swój tabor firmom w zależności od ich potrzeb. Ten model działania przyjął się w Niemczech, dlatego BR 182 firmy Dispolok stał się tam powszechnym widokiem. W Train Sim World 3 ten potężny byk powraca do życia w charakterystycznych szaro-żółtych barwach. Będzie obsługiwał nowe i istniejące już połączenia towarowe między stacjami Kassel i Würzburg. Pokonaj tą lokomotywą całe Niemcy, korzystając z kreatora scenariuszy. Zapada noc. Uwolnij pełną moc Dispoloka BR 182!