Doświadcz wyzwania przewozu towarów przemysłowych lokomotywą o mocy 4000 KM. Przemierzaj piękne góry i skąpane w słońcu pustynie, ciągnąć ładunki po wijących się kalifornijskich trasach w Train Sim World 3: Cajon Pass. Wejdź na pokład ES44C4, zaawansowanej lokomotywy elektryczno-spalinowej rozwijającej niesamowite prędkości. Licząca setki egzemplarzy lokomotywa BNSF bez trudu radzi sobie z ciężkimi ładunkami i potrafi pokonywać duże nachylenia i trudne warunki przełęczy Cajon Pass. Usiądź w klasycznej kabinie poczciwej amerykańskiej lokomotywy SD40-2, która jeździła niegdyś na linii głównej. Teraz weteranka jest używana do drugorzędnych zadań – przyjdzie Ci wykonywać lokalne operacje i prace manewrowe na stacjach rozrządowych oraz w przemyśle.