Uwaga: Aby zapewnić sobie jak najlepsze wrażenia z grania, należy nabyć Train Sim World 3: Cajon Pass, które jest sprzedawane osobno. Poczuj moc 4300 KM, jaką dysponuje należąca do BNSF flota lokomotyw EMD SD70ACe, które wraz z lokomotywami GE takimi jak ES44C4 obsługują połączenia towarowe na całej sieci przewoźnika. Firma BNSF nabyła łącznie 640 lokomotyw SD70ACe i posiada największą flotę tego typu pojazdów. Słynne pomarańczowo-czarne barwy tych potężnych maszyn kontrastują ze słonecznym kalifornijskim niebem i stromymi, przeplecionymi pustyniami górami. Podjedź do stóp przełęczy Cajon Pass w Train Sim World 3 i przygotuj się na wspinaczkę w alternatywnej formie napędu jezdnego. Panuj nad prędkością, przewoź ładunki mieszane wagonami platformy i przemieszczaj przyczepy na wagonach płaskich.