Cofnij się w czasie do początku XXI wieku w Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen – Oldenburg. W Train Sim World 3 debiutuje kultowa pod każdym względem DB BR 110.3 – lokomotywa, która obsługiwała pasażerskie połączenia ekspresowe w latach 50. XX wieku, a we współczesnych czasach była używana na lokalnych i regionalnych trasach. Do lokomotywy przyłączono klasyczne n-Wagen, jednopiętrowe wagony osobowe, wraz z wagonem sterowniczym Karlsruher Kopf, dzięki któremu pociąg może pchać i ciągnąć. Klasyczny pojazd wzbogacono o nowoczesne akcenty, a odświeżona DB BR 425 obsługuje teraz dodatkowe połączenia. W obsłudze połączeń towarowych pomaga charakterystyczna lokomotywa BR 155 w pięknych lazurowych barwach PRESS – firmy kolejowej, która przewozi ładunki w Niemczech i poza nie. Jadąc przez Oldenburg, zwróć uwagę na ogromny „Rollklappbrücke” – most zwodzony nad rzeką Hunte, który podnosi się i opuszcza, aby przepuścić pociągi i statki.