Train Sim World to wciągający symulator z perspektywy pierwszej osoby. W pełni interaktywny środek kabiny, dopracowane modele, prawdziwe trasy i długie godziny rozgrywki czynią go grą idealną dla każdego. Wjedź na trasę z najnowszą wersją Train Sim World 2020 Edition i znajdź wszystkie elementy niezbędne do doszlifowania swoich nowych umiejętności. Nowy tryb „Podróży” poprowadzi cię przez ponad 24-godzinne scenariusze, moduły szkoleniowe i pełne rozkłady jazdy na każdej z tras, a system śledzenia postępów pokaże ci setki możliwych prac na kolei, którymi możesz się zajmować, doskonaląc swoje wyniki. W grze znajdziesz zestaw prawdziwych tras: walcz z niemieckim podjazdem Spessartrampe, znajdź trasę na nowojorskiej Penn Station albo podziwiaj cud, jakim jest stacja Victoria w Manchesterze. Na każdej trasie spotkasz idealnie odwzorowane lokalne systemy sygnalizacyjne i zupełnie nowe wyzwania. Rozpocznij swoją podróż już dziś!