Uwaga: aby skorzystać z zawartości tego dodatku, trzeba posiadać Train Sim World 2: Southeastern High Speed, które jest sprzedawane osobno. Doświadcz codziennych dojazdów do pracy w Londynie i Południowym Wschodzie, wchodząc na pokład BR Class 465/9 – zwanego „Kent Link Networker” – i rozpędzając się na Southeastern High Speed. Rodzina Networker – opracowana w połowie lat 80. – była odpowiedzią Network SouthEast na starzejący się tabor dla dojazdów do pracy. Jedną z jednostek w tej rodzinie jest BR Class 465, który wszedł do służby w 1992 roku. Nieustannie pracuje od tego czasu w połączeniach dojazdu do pracy między Londynem a Kent. W 2005 komplet 34 jednostek został wyposażony w pierwszą klasę, aby pozwolić im działać na trasach podmiejskich i nadbrzeżnych. Jednostki te nazwano 465/9. Jednostki Class 465/9s służą na Southeastern od 2006, a teraz możesz osobiście doświadczyć tego klasycznego zespołu trakcyjnego dzięki Train Sim World 2!